Nå gleder jeg meg..

11 Dec

Vi er ferdig med tentamener, prøver og allslags ekle ting. har bare samfunsfagen igjen som ble utsatt til mandag. Men nå skal det hvertfall bli fint med litt fri. Vi har bare to timer med helse igjen før helga starter. Kvelden skal jeg bruke sammen med kjæresten min, og jeg gleder meg virkelig. Nå er det lenge siden vi har hatt litt ordentlig tid sammen. Skolen tar hardt utover det sosiale. I helgen skal jeg også å se på juleshowet som skal være i stallen, og jeg skal vise frem eaten, stallens hingst, på raseparaden. Jeg gleder meg virkelig til denne helga.
Jeg er også ferdig med julegavene nå, hvertfall nesten. Har bare en gave igjen, så er jeg fullstendig ferdig.

Du og meg pus :*

4 kommentar to “Nå gleder jeg meg..”

  1. Birgit 11.12.09 kl. 18:29 #

    Jeg syns du har vært flink til å blogge til tross for lite fritid. :D Det gleder mitt hjerte!
    Fikk brev av deg i dag! <3 Jeg åpnet da vi hadde fellesmøte og begynte å le høyt da jeg leste det. Flaut, men gøy.

  2. Anita 11.12.09 kl. 21:33 #

    Når er juleshowet? Og hva koster det å komme inn? (Viktig å vite i disse tider når alt er på visakort.. Dumt å komme med det i stallen:p)

  3. granatmuffin 12.12.09 kl. 22:24 #

    Det er i morgen, begynner klokka 4. Koster 80 kroner tror jeg, og biletter kan kjøpes med døra om det er flere igjen. Bare kom tidlig, så får du nok :)

  4. Anita 14.12.09 kl. 01:29 #

    Glemte hele greia jeg.. Fikk melding av en venninde om at ungene hennes var der ute, først da kom jeg på det.. og da var det nesten ferdig..:\ jaja..

Legg igjen en kommentar

