What a night

9 Dec

Jeg var sikker på at vi hadde inbrudd i natt. Jeg sto her nede i kjelleren alene i halv 1 tiden og det eneste jeg kunne høre var masse banking, dunkin, draing og kravling. Med mobilen trøkt inn i neven og med nødnummeret klart listet jeg meg stille og veldig rolig opp trappa. Jeg turde så vindt å runde gjørne, så jeg ble stående der en stund og fant så ut at lyden kom fra loftet, og ikke stua. Da fatta jeg jo ganske fort at det neppe var et inbrudd hvertfall. Jeg tusla opp trappa til loftet og så at mamma sprang stressa rundt der oppe.
Lillebroren min hadde fallt ut av senga. I fallet hadde han veltet nattbordet og absolutt alt på toppen av det. I tilleg lå han motsatt vei, altså med hode i fotenden. Det er ikke godt å si om han lekte tarzan eller hva han gjorde, men han sov nå hvertfall gjennom hele greia.

Kanskje jeg burde kjøpe sengehest til ham til jul? Det er jo tydelig at det ikke bare er små barn som har buk for slikt.

2 kommentar to “What a night”

  1. Birgit 09.12.09 kl. 21:26 #

    For en surrealistisk hverdag (natt!) du har!

  2. Terese et Tustehue 10.12.09 kl. 09:08 #

    hahahaha!

Legg igjen en kommentar

