Jeg kommer til å ta livet av meg!

8 Dec

Jeg kommer snart til å ta livet av meg. I går hadde vi engelsktentamen og jeg satt omtrent hele søndagen å gjorde forberedelser. Jeg var virkelig utslitt da jeg la meg. Da jeg kom på tentamen fikk jeg ikke bruk for noen ting. Oppgavene var teite, noe som gjorde at jeg byttet emne og startet på et nytt emne uten noen informasjon. Jeg følte at jeg klarte det bedre enn jeg ville gjort det med det andre emnet.
I dag sitter jeg her stuck på skolen med trerrfaglig tentamen. Vi skal skrive en opgave som skal leveres inn i dag, og så har vi osdagen til å øve, lese, drikke mye energidrikker, øve lese, mere energidrikk,kaffi antisovepiller, mere kaffi, mere energidrikk, mere lesing, mere pugging, mere dritt og ingen søvn før vi skal opp til muntlig på torsdag. Hovedtemaet er hjerneslag, noe som i og for seg er greit. Jeg hadde slete kraftig om vi hadde fått diabetes eller noe annet som er innviklet og som har med kost å gjøre. Kost er et av de værste fagene jeg har vært borti. Jeg er virkelig glad for at vi ikke har kostlære som fag i år.
Som sagt har jeg mye å gjøre de neste dagene, og i tillegg har vi et prosjekt som skal leveres på fredag. Prosjektet er avgjørende for termin 1 karakteren i samfunnsfag, og gruppa mi har omtrent ikke startet siden det har vært så forferdelig mye annet å gjøre.
Jeg savner kjæresten min, og jeg mener at skolen kommer i veien for min sosiale hverdag. Jeg er utslitt!

Legg igjen en kommentar

