Intens jobbing!

6 Dec

Siden jeg har vært sjuk hele helga, og brukt dagene til å jobbe og sove, har jeg drøyet tanken på engelsk tentamen noen timer for lenge.
Etter jobb i dag hadde jeg meg en kort ridetur på sweeten, før jeg slang meg på sofaen noen timer igjen. Adina kom en tur, men måtte ga ganske fort. Først da kom jeg meg i gang. Så nå har jeg hatt nesten 4 timer med intens jobbing. Skrevet ut sikkert 30 sider om australia og hvordan det er å bo der nede. Lest så mye informasjon nå at hele huet svirrer. Så nå er det på tide å få sett robinson finalen, siden jeg var alt for opptatt med australia da den gikk på tv3. Tudelu-.

Legg igjen en kommentar

