Tia går så forferdelig seint.

5 Dec

Da jeg kom hjem i går kveld gikk jeg rett å la meg. De helgene jeg jobber pleier jeg å sove omtrent like mye som jeg gjør i ukedagene. Men ikke i natt. Jeg la meg rundt 9 og var ganske uthvilt da jeg sto opp klokka 7 i morges for å si det slik. Etter noen timer i stallen gikk jeg hjem å la meg. Noen timer ble til litt flere timer og Mamma kom å vekka meg rett før 3. Da måtte jeg bare kaste meg på mopeden og opp til terese for å få et glimt av Kevin før han dro. Da jeg kom hjem i 5 tiden var det allerede bekmørkt ute, og jeg kunne ikke forstå hvorfor klokka var så lite. Det kan jeg igrunnen  ikke nå heller. Klokka er kvart over 6! Den går så forferdelig seint.
Nå er det bare 45 min til jeg skal ut i stallen å fôre igjen. Etterpå skal Terese lage makaroniform til meg og mamma, og så får jeg forhåpentligvis besøk av Adina. Nå har jeg ikke sett henne siden tirsdag, og jeg kjenner at abstinensene kommer. Det er grusomt!

Terese og Lise 2006

2 kommentar to “Tia går så forferdelig seint.”

  1. Terese et Tustehue 06.12.09 kl. 23:26 #

    For et støkt bilde! :p haha!

  2. Terese et Tustehue 06.12.09 kl. 23:27 #

    Vel, du er nydelig da, som vanlig!

    (hele kommentaren kom ikke med første gangen)

Legg igjen en kommentar

