Jeg føler meg som en vrengt kalkun!

4 Dec

Jeg er blitt syk, og det føles virkelig ikke bra!
Til tross for den grusome formen min sleit jeg meg på skolen, og har nå vært på jobb. Jeg har bestemt meg for at uansett hvor syk jeg er så skal jeg faktisk jobbe denne helga, ettersom jeg trenger pengene. Jeg har også 1000 ting å gjøre når det kommer til skolearbeid, og det liker jeg ikke.
Som overskrifta sier, så føler jeg meg som en vrengt kalkun. Jeg har nesten ikke stemme, halsen brenner innvendig, nesa renner og jeg har feber. Hodet verker også. Jeg ser rett og slett ut som en vandrende sombie! Håper virkelig at den friske lufta jeg får i stallen gjør meg fort frisk igjen!

Én kommentar to “Jeg føler meg som en vrengt kalkun!”

  1. Birgit 04.12.09 kl. 21:33 #

    Det er ikke håp for deg vennen. :/ <3

Legg igjen en kommentar

