1. desember betyr jubel og glede.

1 Dec

Dagen startet med tentamen, julebrus, mandariner og pepperkaker, herlig!
Min første bit av julens mange smaker. Jeg sa i går at jeg skulle unne meg en julebrus den siste dagen i november, men jeg ventet faktisk til i dag.
Ettermiddagen har gått med til julebakst hos André sammen med en haug av godtfolk. Vi var vel en gjeng på ca 13 stykker som koste oss med deig og grøt. Etter julebaksten, grøten og lange diskusjoner om kostymer til den kommende russefesten, dro Adina, Linni, Nicco, Tora og jeg til meg for å se Greys.
Nå har nettop folka dratt og jeg sitter her alene med min angst for å gå til optikkeren i morgen. Jeg vet at synet mitt har blitt dårligere, og dermed vet jeg også at jeg trenger en form for lesebriller eller noe. Jeg er bare usikker på hvor ille det faktisk er. Er mega redd for å ende opp med noen store tykke glassmonstere av noen briller. Selv om jeg tviler på at det er tilfelle da. Men nå får jeg se i morgen.
Ønsk meg lykke til!

Én kommentar to “1. desember betyr jubel og glede.”

  1. Anita 02.12.09 kl. 01:25 #

    Er mange stilige briller, og for ikke å snakke om linser.. Med både farger, effekter.. og vanlige.. Man kan få noen man kun bytter 1 gang i måneden.. Er så mange stilige briller, og det kan gjøre mye på et antrekk feks! Hadde heller gledet meg var jeg deg:)

Legg igjen en kommentar

