Nå ønskes jula velkommen!

30 Nov

I dag er det siste dag i November og Mamma, CC og jeg har hengt opp over 900 meter julelys i hagen. Vi er enda ikke ferdige ettersom huset enda ikke er pyntet. Det blir pappa sin jobb når han kommer hjem. Etter all pyntingen og innkjøp av julekalender føler jeg at jeg kan bryte regelen min med en dag. Jeg inkluderer meg ikke med noe som har med julen å gjøre før 1.desember, men siden jeg har hengt opp såpass mye julelys i dag, skal jeg unne meg en julebrus og pepperkaker. En hel dag på forskudd!

Jeg vil også meddele hvor flink jeg har vært denne måneden. Jeg har faktisk blogget 27 av 30 dager! De tre dagene jeg ikke har blogget, er de tre eneste dagene jeg ikke har hatt tilgang på nett. Applaus for meg :)

2 kommentar to “Nå ønskes jula velkommen!”

  1. Birgit 30.11.09 kl. 21:35 #

    Du er verdens beste blogger. Stolt av deg!<3

  2. wasmuth 01.12.09 kl. 14:42 #

    Yay :D Kanskje jeg og skal bli bedre til å blogge..

Legg igjen en kommentar

