En spennende helg.

29 Nov

Helga har vært knall, og jeg har kost meg omtrent hvert bidige sekund.
På fredagen var jeg på kino å så Luftslottet som sprengtes sammen med Adina, Terese og Anne. På denne visningen var årets nummer 30 000 seer, og det var ingen ringere enn Sverre som tidligere gikk i klassen min. Etter kinoen hentet odd arne meg, og vi dro ut til korshamn. Kvelden gikk til spilling, Alias, sammen med Daniel, Dag Erik, Sivi og Martine.

Lørdags morgen dro Odd Arne, Sivi, Dag Erik og jeg til Kristiansand på julehandel. Det gikk ikke særlig bra. Jeg fikk bare kjøpt to gaver, Siv Kristin mistet en pose med babyklær og penger og Odd Arne var ganske dårlig. Men uansett fikk jeg kjøpt med et nytt par med pensko. Noen ganske heftige hvite noen.
Etter mye stress kom vi oss hjem, jeg fikk skiftet og kom meg opp til terese. Etter en hyggelig kveld hos henne dro vi på byen. Jeg tror det har vært en av mine mest spennende kvelder på byen noen sinne, og det er det ganske mennesker som skal ha æren for. Jeg hadde en overaskende samtale med Karl Erik, som jeg etter denne kvelden har fått mye mere respekt for. Jeg fikk plutselig to friere som iherdig ville danse med meg og til slutt ble jeg dyttet inn i armene på Tele Terje. Han svingte meg over hele gulvet og jeg var livredd.
(For dere som ikke vet hvem Tele Terje er, så er det en fyr som drev en telebutikk på det lokale senteret her tidligere). Jeg fikk også sett min kjære kim stian igjen. Det som ellers gjorde kvelden spesiell, kommer ikke ut i bloggen.
Etter en en kveld kom jeg meg  endelig hjem og fikk lagt meg da klokka nermet seg 4.
Dagen i dag har vært sløvete og rolig egentlig. Det tror jeg trengtes ettersom jeg har to grusome skoleuker fremfor meg.

Én kommentar to “En spennende helg.”

  1. sunnivamarlene 29.11.09 kl. 23:35 #

    Fin blogg :-)

Legg igjen en kommentar

