Dette blir stress.

27 Nov

Dette blir en stressende helg.
Når jeg kommer hjem skal jeg spise, svinge meg i dusjen, pakke, komme meg opp til terese og få farget håret hennes og så dra på kino. Luftslottet som sprengtes.
Etter kinoen skal jeg til korshamn og overnatte der. I morgen tidlig drar vi på juleshopping i kristiansand, og når jeg kommer hjem må jeg bare få kastet meg i dusjen, få i meg noe mat, pynte meg litt og få kommet meg av sted. Jeg skal i bursdag til Terese da. Jeg gleder meg.
På søndag er det far sin bursdag, så da reiner jeg med at jeg må dra meg fyllesjuk og fæl opp til besteforeldrene mine på middag og kake. Jeg får heller knipe tennene sammen og komme opp for hans skyld. Ingen har kulere besteforeldre enn deg jeg har. De er helt rå, begge to!

Mor, meg og Far <3

Én kommentar to “Dette blir stress.”

  1. Birgit 27.11.09 kl. 19:57 #

    Stressende d ag<3

Legg igjen en kommentar

