Julekalender.

25 Nov

Jeg er veldig  skuffet over årets julekalendere som kommer på tv. På NRK1 kommer jul i svingen, en julekalender som virkelig bryter alle grenser for kjedelighet. Jeg var inne på en nettsider for mødre, der de faktisk skrev at til og med barna syntes at det var kjedelig. Flere av mødrene hadde opplevd at ungene droppet barnetv i jula da jul i svingen gikk sist. Sier ikke det litt?

Amalies Jul

Jeg personlig har to kalendere jeg kunne tenkt meg i år. Først og fremst ønsker jeg meg veldig sterkt Amalies Jul tilbake på sjermen. En fantastisk julekalender som jeg forbanner NRK1 for å ikke sende! Den andre kalenderen er Jul i blåfjell. (Ikke månetoppen) Ettersom Julenatt i blåfjell har kommet ut på kino nå i november ville det vært helt passende å sende akkurat denne kalenderen i år, men neida!
Når det kommer til Tv2 sender de Vazelina igjen. Det er forsåvidt greit ettersom det aldri har gått noen særlig bra kalendere på tv2, med unntak av The Julekalender. Men den gikk jo i 2008 da.
Hva syntes du om årets julekalendere? Hva kunne du tenkt deg å sett?

5 kommentar to “Julekalender.”

  1. wasmuth 26.11.09 kl. 09:31 #

    THE JULEKALENDER!! På Tv2 så klart. Og Amalies jul på nrk :-)

  2. Birgit 26.11.09 kl. 18:42 #

    Må henge meg på Karoline her.
    Men jeg syns det blir artig å se Vazelina igjen. ^^

  3. Odd Arne 26.11.09 kl. 21:39 #

    Jeg savner virkelig Amalies Jul. Den gav meg virkelig julestemning. At de ikke har sent den på mange år, skjønner jeg ikke. Jul i svingen er en stor vits..-_-

  4. mamma 27.11.09 kl. 13:30 #

    jul i skomakergata burdre virkelig komme tilbake, hva er vel mer koselig en den?

  5. Erik 26.12.09 kl. 15:16 #

    Jul i svingen på NRK? Værste julekalender gjennom tidene! Vazelina i år! Ja takk! Den var bra! og er det enda!

    (Til info kommer dette fra en gutt på 15 år)

Legg igjen en kommentar

