Ikke lenge igjen nå.

24 Nov

Det er ikke lenge til jul, og jeg begynner å bekymre meg. Først og fremst er jeg bekymret over at jeg ikke har startet med gavene enda. Jeg har faktisk ikke den fjerneste idé om hve jeg skal gi folk, og hvem jeg faktisk skal gi til. Den andre tingen er at jeg ikke har hatt julestemning på flere år, og at jula i fjor var noe crap. Jeg håper virkelig at julestemningen kommer snikende over meg så snart jeg begynner å drikke julebrus.

3 kommentar to “Ikke lenge igjen nå.”

  1. Rita 24.11.09 kl. 20:51 #

    Hmm, nei det va jo det då.. Fantasien e jo på bånn, mens folk rundt meg drive å prate om kæm de ska kjøpe te, å ka de skja kjøpe *riste oppgitt å forundra på hodet*

  2. Birgit 25.11.09 kl. 08:17 #

    Jeg gleder meg kjempe til jul. Begynner å få julestemning allerede. :)
    Jeg håper virkelig at du får julestemning før det er for sent. Jula kommer jo bare en gang i året! Gleder meg masse til å være med dere i jula. <3

  3. mamma 27.11.09 kl. 13:32 #

    hmmm ja vi får ta oss en tur ut og kjøpe litt julepunt c¨,) åsså kansje få opp litt jule lys ute?

Legg igjen en kommentar

