Kosekveld.

22 Nov

I går feiret Terese bursdagen sin med kaker, godteri og brus. Jeg måtte jobbe, så jeg kom ganske sent, men det gjorde ikke noe. Vi så hard candy, og etterpå ble vi sittende å snakke. Jeg hadde egentlig planer om å ikke bli så forferdelig lenge ettersom jeg skulle på jobb igjen i dag morges, men plutselig ble klokka 2! Tia flyr i godt lag, eller hva? Jeg hadde det hvertfall utrolig koselig, og hadde det ikke vært for at jeg skulle på jobb så hadde jeg nok blitt ganske mye lengre :)

4 kommentar to “Kosekveld.”

  1. wasmuth 22.11.09 kl. 14:55 #

    Tror alle koste seg masse! :)

  2. Thotho 22.11.09 kl. 22:19 #

    M-m! Var en koskoskos kveld! :D

  3. BarskeKim 25.11.09 kl. 12:07 #

    skal du feire Terese sin bursdag to ganger? :-O

  4. granatmuffin 25.11.09 kl. 23:42 #

    Hun hadde en film og brus kveld for de som ikke drikker først :)

Legg igjen en kommentar

