Jeg tåler ikke Red Bull!

21 Nov

Jeg er nettop kommet tilbake fra jobb, og jeg føler meg virkelig ikke helt bra. Før jeg gikk var jeg såpass trøtt at jeg halset nepå en boks med Red Bull. Normalt sett drikker jeg ikke det, jeg velger Battery i stede om jeg først drikker energirikk i det hele tatt (Eneste gangen jeg har drukket Red bull før, var på polenturen). Hvertfall, etter en times i tid i stallen begynte hele kroppen min å sjelve. Og da mener jeg ikke bare armer eller ben, men hele kroppen! Nå har jeg netto kommet ut av en iskald dusj, men skjelver fremdeles. jeg rister rett og slett, og det er ikke særlig behagelig å ikke helt ha kontroll over dette.
Dette er siste gangen jeg drikker Red Bull.

Én kommentar to “Jeg tåler ikke Red Bull!”

  1. Anita 22.11.09 kl. 10:22 #

    Var ei som fikk magekatarr av det faktisk..
    Sikkert alt for mye koffein oppi de.

Legg igjen en kommentar

