Jeg kler av meg..

21 Nov

Etter en lang dag og med en klokke som går alt for fort, innser jeg at det er sent. Jeg kler nå av meg og legger meg under dyna. Jeg skal reise avsted. Avsted til det såkalte drømmeland der alt er fint, og man lever lykkelig alle sine dager. Slik som denne dagen har vært.
Jeg hadde en flott ridetur på Lacasa i bekmørket, og i morgen skal jeg ha en minst like fin ridetur på nydelige Sweeten. Jeg jobbet i kveld, og jeg fikk besøk av kjæresten min der ute slik at hun fikk se hvordan jeg lever de aller fleste helgene mine. Senere dro jeg til Marius. Det er flott å være med Marius, og det varmer godt inni meg å være rundt ham.

Om ca 5 1/2 time skal jeg ut i stallen igjen for å stelle litt med dyrene som faktisk utgjør en stor del av hverdagen min. Jeg får en viss ro over meg der ute. Det er på en måte bare meg og en hel haug med dyr som bryr seg. Dyr som viser følelser og som viser omsorg. Ingen plasser i verden føles så trygt som mellom 4 hestebein, eller med en mule presset ned i fanget. Det er en fantastisk følelse.

Legg igjen en kommentar

