Twilight Night

20 Nov

Gårsdagen gikk fort. Skolen var fyllt med latter og irritasjon, og fløy rett og slett avsted. Jeg tror klassen rett og slett har en veldig fin interspøk for resten av livet etter i går.
Da jeg kom hjem var det pannekaker til middag. Pannekaker gjør meg lykkelig, samtidig som det gir meg en ekstrem mageknipe ettersom jeg ikke klarer å begrense meg.
Etter den hefige pannekake spisingen måtte jeg bruke noen timer i senga før det bar avsted til Marit.
Vi var på New Moon i går, og måtte først varme opp med Evighetens Kyss, så Marit, Melissa, Johanne, Silje, Ole, Adina og jeg benket oss ned forran tv’n i sjøbua med Pizza allerede i 8-9 tiden. Da klokka ble 11 beveget vi oss mot Lyngdal og kinoen. Filmen var faktisk ganske fin, og jeg likte den. Jeg både lo mye, og var på gråten et par ganger. Men overaskende nok fellte jeg ingen tårer. Nå gleder jeg meg til 3eren kommer på kino.

Ettersom jeg ikke var hjemme før i 3 tiden i natt, har jeg brukt dagen i dag på å sove og slappe av. Jeg har fått postet litt post, ryddet i t-sjorte skapet mitt og nå skal jeg gjøre meg klar for en ridetur og foring i stallen etterpå.

Én kommentar to “Twilight Night”

  1. Birgit 21.11.09 kl. 12:45 #

    Jeg vil lese om internspøken til klassen din. :):)

Legg igjen en kommentar

