Jeg liker meg visst alene.

14 Nov

Gårsdagen bukte jeg på å ligge på sofaen, se på tv og spise smarties. Dagen i dag har jeg brukte på å ligge på sofaen, se på tv og syntes synd på meg selv fordi jeg har spist opp smariesene mine. Jeg synts at det er fint å bare ligge på sofaen av og til og ikke gjøre noenting som helst. Ingenting som venter på å gjøres, og ingen som forventer at du skal gjøre noe. Bare ha en ordentlig timeout fra virkeligheten og bare leve innestengt i et rom med seg selv.
Nå skal jeg ut fra timeouten min, en tur på jobb og videre til korshamn for å være sosial i bursdagsfesten til Odd Arne. Jeg har kjøpt en gave som jeg håper at han kommer til å like. Jeg vet hvertfall at jeg ville blitt gla for den :)

Og forresten. Legen sa at informasjon om hva som foregår, vil roe ned ticsen min. Jeg vet ikke om det er det som har skjedd, eller om det bare er alene tiden, men jeg har ikke gått fra vettet i dag. Jeg har ikke irritert meg over øyet, og jeg har ikke gått rundt med ekstrem hodeverk. Jeg håper at det vil holde seg slik.

3 kommentar to “Jeg liker meg visst alene.”

  1. Odd Arne 16.11.09 kl. 15:03 #

    Jeg likte gaven kjempe mye!! Tusen takk!!

  2. ek 17.11.09 kl. 23:44 #

    Alenetid er viktig for alle.
    Men sosiale bursdager er og viktige.
    Det er mye som er viktig her i livet.
    Du er en av de tingene Lise.

  3. ek 17.11.09 kl. 23:44 #

    Og, hva fikk han til bursdagen?

Legg igjen en kommentar

