Er tærne mine for lange, eller jeg jeg bare klumsete?

13 Nov
IMG_0201

se hvor små tærne mine faktisk er!

Jeg fatter det ikke. Jeg klarer å slå tærne mine borti alt mulig hele tiden. Stoler, bord, sofa, kasser, hyller, karmer, det finnes ikke ende på hva jeg faktisk klarer å dunke tærne mine borti. Og gjett hva, det gjør like forbanna vondt hver gang. Man skulle tro at tærne mine hadde utviklet et slags forsvarsmodus til nå, slik at det ikke gjør så vondt. Men nei, det har de ikke, og jeg vrenger meg i smerte mens jeg hyler så sterkt inni meg at tarmene vrir seg rundt hver eneste gang. Bare i dag har de fått gjennomgått bordet mitt, dørkarmen og tv-bordet. Det er et under at de ikke har fallt av enda.
På grunn av dette begynner jeg å lure på om tærne mine er for lange for meg. At jeg tror de er kortere, og derfor beregner alt for kort avstand til gjenstander som kan finne på å stå i veien for gangen min. Problemet er bare at tærne mine ikke er særlig lange, det er faktisk ganske korte!

4 kommentar to “Er tærne mine for lange, eller jeg jeg bare klumsete?”

  1. Birgit 14.11.09 kl. 14:23 #

    Har du fått nye bukser???

  2. granatmuffin 14.11.09 kl. 14:37 #

    Ja, det har jeg faktisk :)

  3. wasmuth 15.11.09 kl. 15:21 #

    Kanskje du skal bytte til noen kortere tær?

  4. ek 17.11.09 kl. 23:48 #

    Jeg syns korte tær er penere enn lange tær personlig, men egentlig syns jeg tær er særdeles ekkelt uanz.
    Her om dagen, eller i sommer faktisk begynte en kompis å snakke om sin betente tånegl som han også selvsagt måtte vise. Dette under en campingvognfest med vafler, fersken og brus.
    Det ødelagte ikke apetiten min, men jeg syns det var ekkelt uansett.
    Tærene dine er btw perfekt skapt med en hensikt.

Legg igjen en kommentar

