Jeg har fått en diagnose!

12 Nov

Jeg var hos legen i dag, for å kontrollere øyet mitt, og blodet mitt. Blodet mitt er jo enkelt å kontrollere med en blodprøve. Så nå blir det spennende å se om det er jernmangel eller noe slikt som gjør meg så trøtt!
Men tilbake til øyet.
Jeg er diagnosert med ‘enkel motorisk tics’.
plutselige gjentatte, hurtige, formålsløse, ufrivillige og ukontrollerte bevegelser. Ifølge legen kommer jeg ikke til å bli kvitt det. Jeg må rett og slett bare lære meg å leve meg øyet mitt!
Jeg har ikke så veldig mye mere å skrive om det akkurat nå, ettersom jeg ikke vet noenting selv. Eneste jeg vet er at ikke har muligheten til å få noen slags behandling før etter nyttår, og at de egentlig ikke vil gi meg noe behandling i det hele tatt. Behandlingen vil uansett ikke gjøre annet enn å lindre blunkingen.

Én kommentar to “Jeg har fått en diagnose!”

  1. ek 17.11.09 kl. 23:50 #

    Jeg har aldri merket at du har blunket. Og om det går ut over livskvaliteten din burde de egentlig gi deg en mulighet til behandling så velger du selv om du vil ha den.

Legg igjen en kommentar

