Bare et tonn kondomer?

11 Nov

I dag har vi brukt tiden på Røde Kors effektivt. Kondomene våre kommer upakket, så vi har brukt hele dagen på å pakke inn kondomer i små innpakninger med tøffe sitater på. Vi har faktisk pakket inn rundt 1 000 kondomer i dag! Jeg syntes at vi har vært kjempeflinke.

11112009543
11112009541

Det ble litt kondomer flytende rundt etterhvert.

Picnik collage

Til slutt hadde vi fyllt opp to slike kasser som på det nederste bildet, OG den Coop posen som Emma klamrer seg til.

2 kommentar to “Bare et tonn kondomer?”

  1. Birgit 12.11.09 kl. 16:33 #

    Hva med å sende ett par kondomer til meg så jeg har noe spennende å henge opp på veggene? :D

  2. ek 17.11.09 kl. 23:52 #

    Først så tenkte jeg at de kom upakket, som i ingen pakning på i det hele tatt, helt til jeg kom på at Røde Kors hadde sånn kule ting utenpå kondomene sine. Også såg jeg bildet, og da forstod jeg det var det. Og da syns jeg ikke det var så rart likevel.

Legg igjen en kommentar

