My Eye.

9 Nov

eye[1]I dag var jeg en tur til helsesøstera på skolen for å se om hun kanskje visst hva som feiler øyet mitt. Men det gjorde hun da ikke. Hun var inne på litt forskjellige som det kunne være, men hun var likevel ikke sikker i det hele tatt. Hun nevne blandt annet at det kunne være for mye lesing og tid på datamaskinen, eller at jeg rett og slett trenger briller. Jeg tviler egentlig på begge ettersom jeg ser helt fint, og siden jeg har hatt dette nesten hele livet mitt. Men nå skal jeg likevel ringe doktoren i morgen å få en time, så får vi se om jeg havner hos optikkeren eller øyenlegen. Jeg håper bare at jeg ikke trenger noe opperasjon eller noe.

For dere som ikke helt hva øyeproblemet mitt dreier seg om, så er det snakk om ekstrem blunking på det ene øyet. Det var først min tante som oppdaget det da jeg var liten at jeg blunket mere med det ene øyet enn det andre. Jeg har aldri hatt særlig problemet med det, men de siste måndene har det blitt værre, og de siste ukene har det blitt temmelig ekstremt. Det er blitt så ille at jeg selv kjenner at jeg blunker, og det er blitt så kraftig at det skaper hodeverk og smerter rundt øyet. Jeg har også vært ekstremt trøtt til tider, noe som lærerne mine mente at var en reaksjon på alt annet som skjer i livet mitt for tiden, men nå har jeg vært innom tanken på at det er øyet mitt som skaper denne ekstreme trøttheten.
Men nå får vi altså se. I morgen ringer jeg doktoren.

2 kommentar to “My Eye.”

  1. Oddy 10.11.09 kl. 22:31 #

    Vi får håpe at de finner ut hva det skyldes!
    Det blir nok ingen operasjon skal du se;)

  2. ek 17.11.09 kl. 23:53 #

    Hvis det ikke hadde vært til plage til deg selv så hadde det bare vært ekstremt søtt, men siden det er det er det ikke bare ekstremt søtt, da er det også til plage for deg selv.

Legg igjen en kommentar

