Boy

7 Nov

Helgen min har som va06112009509nlig gått med til jobbing og lite søvn. I dag vil jeg dele noen søte bilder av fallabellaen til Solfrid, Boy, som jeg var å besøkte i går kveld. En fallabella er bitteliten hest, faktisk den aller minste hesterasen. For å vise hvor liten han faktisk er, så har jeg tatt noen bilder.

Som de aller fleste også vet, så er ikke jeg spesiellt høy. Jeg er ca 162 cm over bakken, og har dermed svært korte bein. Men likevel kan jeg stå oppreist over hesten med begge beina i bakken på hver side og i tilleg ha litt margin mellom meg og hesten.

06112009511

Dette var altså i Solfrid sin stall, men jeg har også min helt egne lille selskapskammerat i stallen der jeg jobber. Han heter Tigergutt og følger etter over alt hvor jeg går, og er gjerne med å hjelper til litt.
07112009512
07112009514

Har du en slik selskapskammerat der du jobber?

2 kommentar to “Boy”

  1. Oddy 10.11.09 kl. 22:32 #

    Det var jo en søt liten, ehhh.. hest…
    Dere var jo søte sammen^^

  2. ek 17.11.09 kl. 23:58 #

    Kan noen ri på den lille hesten?
    I så fall, hvor mange kilo tåler den?
    Jeg husker vi en gang hadde en hest nede på jordet som var en dverghest eller hva det nå heter og den tålte opp til hundre kilo, men mammaen min syns synd på den da naboen ridde på den likevel. Jeg tenkte ikke særlig over det for jeg var ganske liten og syns at hestene var litt skumle, men egentlig ville jeg ri på dem, men jeg turde bare ikke. Det angret jeg litt på da, men nå angrer jeg ikke lengre.

Legg igjen en kommentar

