Endelig!

6 Nov

Akkurat nå er jeg kjempelykkelig. Jeg er ferdig med engelsk prosjektet, og har fremført det. Det gikk faktisk ganske bra og jeg fikk gode tilbakemeldinger. Men jeg hadde jo selvfølgelig glemt å oppgi kilder, så det trakk nok litt ned. Men nå får vi bare se hva karakteren blir.
Vi er også ferdig med alle de store greiene for nå, og jeg kan trygt slappe av hele neste uke. Desverre dukker det opp nytt prosjekt uka etter.

Jeg har også vært utfor en liten glipp. Klassen har tyfeligvis allerede fått julestemning, og spille julesanger for full guffe. Jeg for min del ønsker ikke jula velkommen før 1 desember, men nå har jeg sprukket. Jeg hører i dette øyeblikket på julesanger, men julebrusen får fremdeles vente til 1 desember!

3 kommentar to “Endelig!”

  1. Karoline 06.11.09 kl. 17:11 #

    Oooh.. Glad ingen i klassen min har begynt med julemusikk enda, jeg vil og vente til desember. Eneste som har med jul å gjøre som jeg har begynt med, er julepresangene : )

  2. Oddy 07.11.09 kl. 00:37 #

    Nei julesanger får vente til 1. desember.
    Men julebrusa klarer jeg ikke holde fingrene vekke fra. Julestemmningen kommer sikkert nå som de har meldt snø her sør :P

  3. ek 17.11.09 kl. 23:59 #

    Karoline, det er du som er mest julete i klassen vår i alle fall.

Legg igjen en kommentar

