Skoleflink!

5 Nov

Dette er andre gang jeg skriver om hvor skoleflink jeg er!
Nok en gang var jeg blandt de beste i klassen på en prøve. Samfunnsfagprøven. Utrolig mange i klassen strøyk og må ta prøven på nytt mens jeg og Nils sitter med hver vår 5/4. Jeg er rimelig stolt av meg selv nok en gang!

Jeg tror dette skoleåret går rette veien for meg!

Én kommentar to “Skoleflink!”

  1. ek 18.11.09 kl. 00:01 #

    Det er så godt å føles at en lykkes. Gode karakterer er godt når en virkelig føler at en har lykkes. Verre er det med dårlige karakterer når en føles at en har lykkes. Men det viktigeste er at en gjør så godt jeg kan. Det skrev jeg på en innlevering i norsk i dag: «Jeg fikk ikke til alt, men jeg gjorde så godt jeg kunne og det er det viktigeste.»

Legg igjen en kommentar

