Jævla kattekrek!

4 Nov

6689_106483925737_674880737_2577668_3963159_nNå har den forbanna katten spydd på gulvet igjen! Og jeg er som vanlig offeret for å måtte tørke det opp. Beleilig nok spyr alltid katten enten når jeg er hjemme eller når lillebroren min er hjemme. Og siden lillebroren min syntes at kattespy er såpass fantastisk at det bare burde ligge på gulvet slik at andre mennesker kan betrakte det, blir det liggende til sånne som meg kommer hjem og  kan ta seg av drittjobben!
Hun er så søt og fantastisk til vanlig, men ikke når hun oppfører seg slik. Det verste er at hun ikke har dårlig samvittighet i det hele tatt, og går rett og slett bare fra deg og legger seg i sofaen for å slappe av etter den harde opplevelsen! Arrg!

Én kommentar to “Jævla kattekrek!”

  1. ek 18.11.09 kl. 00:06 #

    Sånn, hvis jeg kunne velge, så tror jeg nok jeg også ville at andre skulle vaske vekk mitt eget spy, for det syns jeg er ekkelt. Da jeg var liten måtte mamma alltid gjøre det. Nå spyr jeg bare i doen så nå vet jeg ikke hva som hadde skjedd om jeg hadde spydd.

Legg igjen en kommentar

