Woops

3 Nov

r211248_811437I går kveld var jeg så enormt trøtt at jeg gikk å la meg før klokka var 9. I forfjamselen glemte jeg selvøflgelig å slå på vekkerklokka, og våknet av at mamma kom å vekte meg i halv10 tiden. Jeg sov i nesten 13 timer i natt! Jeg burde ha våknet lenge før ettersom jeg absolutt ikke er vant til å såve så lenge! Det har kanskje noe å gjøre med at jeg kasta innpå med ibux før jeg la meg for å ta knekken på hodepinen. Ikke vet jeg, men det jeg vet er at disse timene med søvn ikke har hjulpet noe særlig. Jeg har fremdeles vondt i hodet, og jeg er enda like trøtt.

Jeg har også fått meg en ny romkammerat. Mr Gibbles. Han er en liten mus som kryper rundt i tak800px-Apodemus_sylvaticus_bosmuiset mitt og lager søte små lyder. Jeg tror jeg liker ham, så lenge han ikke spiser opp isolasjonen min!

2 kommentar to “Woops”

  1. May 03.11.09 kl. 23:30 #

    Er litt godt å få sove lenge også :p hehe :) SØTESTE dyret, utenom mitt :p hihi… :D og mitt er frivillig ^^,
    Hodeverk kan komme av stress, hvis du stressa med å komme på skolen f.eks :) går bort imorgen :)

  2. ek 18.11.09 kl. 00:08 #

    For mye søvn kan gjøre en trett, det sier mange vise folk. Jeg tror ikke på det jeg. Men av og til er det bare ekstremt godt å sove lenge. En gang forsov jeg meg og da våknet jeg klokken to, og da følte jeg ikke det var vits å gå på skolen.

Legg igjen en kommentar

