Jeg kjenner abstinensene komme.

2 Nov

Jeg har ikke sett L word siden fredag, og nå kjenner jeg abstinensene komme. I hele dag har jeg ikke tenkt på annet enn akkurat det, og jeg vet at det er så mye annet jeg må prioritere. Nå sitter jeg i halvsøvne i stua mens jeg halveis gjør engelsk oppgaven, samtidig som jeg vet at jeg ikke er ferdig med å male og lakke trappa. Terese vil også ha meg til å farge håret hennes i dag, men jeg tror jeg blir nødt til å nedprioritere henne. Jeg blir rett og slett nødt til å prioritere engelsken og trøttheten min først.

Og, jeg savner kjæresten min. Jeg snakket med henne i går, men jeg savner henne likevel!

2 kommentar to “Jeg kjenner abstinensene komme.”

  1. Birgit 02.11.09 kl. 19:45 #

    Ser følelsen. Det å ha en serie som en er helt gal etter. Har Sopranos for tiden. ^^

  2. ek 18.11.09 kl. 00:11 #

    Ja, her om dagen (lørdag) kom jeg på at jeg hadde glemt å se den siste episoden av Degrassi The Next Generastion, og det verste er at jeg ikke fikk sett den før i dag, og noe som egentlig bare gleda meg var at det var FIRE episoder jeg hadde glemt å se. Jeg forstår ikke det kanadiske sendemønsteret til CTV.

Legg igjen en kommentar

