Masterpiece

1 Nov

Jeg lot emma slå seg løs med kajalen og rule øyebrynene mine så hardt hun bare klarte.
Her kommer resultetene.

Første forsøk.
Emma was here.
IMG_0080

Andre forsøk.
IMG_0084
IMG_0083

Tredje forsøk.
IMG_0086
Amina mente at jeg så ut som et kart i tryne, så Emmma tok stedet videre.

IMG_0087

Marius hadde også et lite forsøk, der han brukte en cdplate som mal, noe som ikke funket så bra.
Men jeg fikk en fin bart da.
IMG_0081

Hva syns du om Emmas mesterverk?

3 kommentar to “Masterpiece”

  1. Birgit 01.11.09 kl. 22:36 #

    Jeg syns det er storartet. At du ikke har gått slik tidligere kan jeg ikke forstå. Men vi brukte jo ikke indianerbånd tidligere også, så noe fremgang må vi ha i moteverdenen. Gratulerer med ny stil.

  2. Anonym 05.11.09 kl. 08:54 #

    Jeg syns denne fabelaktige Emma burde søke til kunsthøyskolen! Hun har et umåtelig talent! Det er ikke ofte jeg sier dette, men dette kan slå ekspresjonismen til Gogh!

  3. ek 18.11.09 kl. 00:14 #

    Jeg er ganske så imponert og lurer på hvorfor du ikke går slik på skolen til vanlig?

Legg igjen en kommentar

