Blindebukk og hestemøkk.

1 Nov

Jeg er så sliten og trøtt at jeg så vidt klarer å stå på beina mine. Nå har jeg levert norsk oppgaven til i morgen, og skal snart krype vellfortjent til sengs. helgen har gått med til øyebryntegnet og nattebesøk på fredagen, der Emma fik leke seg med ansiktet mitt (forrige inblegg) mens Amina, Adina, Thea og Marius satt å så på. Etter at folka gikk kom Adina og Marius tilbake på nattebesøk, og Marius ble hele natten. Sliten og trøtt våknet jeg til vekkerklokka 7 om morgenen og trodde jeg hadde forsovet meg til skolen. Etter litt fant jeg ut at jeg skulle på jobb, og etter en helvetes krangletur med mopeden min ut til stallen kom jeg endelig frem. Resten av dagen gikk med til handling med mamma, ny bukse og nye sko. Jeg trengte det virkelig. På kvelden bleika jeg håret, noe som så helt forferdelig ut, og dro ut i stallen igjen. Etter foringa var det bursdagsfeiring for noen av jentene i stallen. Jeg og Terese inviterte oss selv. Det var utrolig koselig med brus, kake og leker. Mørkehjemsel og blindebukken i ridehallen. Jeg har ikke ledd og kost meg så mye på uendelig lenge, og jeg følte meg som et barn igjen for en gangs skyld.
Da jeg kom hjem farget jeg håret rosa, så film og var i seng i 2 tiden. Søndags morget våknet jeg igjen til vekkerklokka og trodde jeg skulle på skolen. Jeg og terese dro ut for å ta morgen foringen, og ble faktisk nødt til å legge oss litt i kiosken ute i hallen etterpå. Begge to var så utslitte at bena bare vaklet rundt og levde sitt eget liv. Vi kom oss til slutt ut på tur i vinden, og da jeg kom hjem havnet jeg rett på sofaen noen timer. Jeg er fremdeles utslått, og sitter nå å sikler bort på senga som jeg snart skal krype bort i.
Alt i alt har jeg hatt en kjempefin helg, til tross for formen.

Én kommentar to “Blindebukk og hestemøkk.”

  1. ek 18.11.09 kl. 00:13 #

    Dette har jeg lest om i Terese sin blogg også i dag. Og jeg ønsker å se bilde av ditt gule, grønne, blå, oransje hår. Har du det?

Legg igjen en kommentar

