Helga.

26 Oct

Jeg skal ærlig inrømme at jeg har litt dårlig samvittighet for den dårlige bloggingen min i helgen, men jeg har rett og slett vært helt oppslukt av andre ting. På fredagen hadde jeg en helt utrolig fantasisk kveld sammen med kjæresten min, og på lørdag hadde vi filmkveld. Eirin, Adina og jeg. Vi så først Bridget Jones dagbok (2’eren) og etterpå så vi Melonas.
Jeg og broren min har vært alene hjemme i helgen, så jeg har sovet til lagt ut på dagen og brukt mye av tiden på L word. Jeg er helt hektet på serien og har siden tirsdag sett hele sesong 1 og halve sesong 2. Jeg vet ikke om andre gjør det, men jeg lever meg hvertfall veldig inn i serier, spesielt om jeg ser flere episoder sammenhengene og ikke bare en gang i uken. Så jeg sitter både å banner, gråter og ler til tv sjermen.
I dag kom mamma og pappa hjem fra London og de hadde, som alle søte foreldre har, med seg gaver hjem til barna sine. Jeg fikk en kjempegod joggedress, 3 par knestrømper, litt godteri og 15 bokser med skruf.
Nå er planen å se en episode til med L word, så skal jeg krype til sengs.

lword

Klokka mi på blggen er fremdeles sommertid. Noen som vet om den stiller seg selv etterhvert eller om jeg må inn å stille den selv

6 kommentar to “Helga.”

  1. May 26.10.09 kl. 10:48 #

    The L Word <3 flink jente n_n

  2. sabine 26.10.09 kl. 23:17 #

    Jeg elsker den serien! Finnes det noen som er tøffere enn shane & jenny? hehe

  3. May 26.10.09 kl. 23:54 #

    HATER Jenny :-o :-p

  4. May 27.10.09 kl. 18:01 #

    SV : hun blir skikkelig bitch rett og slett :p Mens Shane blir mer å mer elskbar <3 :D

  5. sabine 27.10.09 kl. 18:14 #

    Jeg likte henne før, men så noe av de nye episodene i går og skjønner veldig godt hva du mener..hun var tøff i begynnelsen hvertfall :P

  6. May 27.10.09 kl. 19:10 #

    sv: ikke bare løsere :p vil ikke røpe noe for deg her, men.. :p fy faen den jenta der.. du kommer til å bli overrasket :p

Legg igjen en kommentar

