Jeg er flink på skolen!

23 Oct

Vi fikk igjen Engelsk prøven i dag, og jeg er storfornøyd. Toppkarakteren var på vippen mellom 4 og 5, og gjett hvem som fikk toppkarakteren i klassen? Jo, Lise Mari!
Jeg har aldri noen sinne fått bedre enn 4 i engelsk, og snittet mitt har normalt sett ligget på en 3. Jeg føler virkelig at jeg kommer meg oppover!

karakter

(hele teksten til bildet: Hei Lise. I del 1 viser du en meget god forståelse av grammatikken, og du forklarer på en fin måte. Du har også god forståelse av tekstene vi har gjennomgått. Det som gjør at du ikke får ren 5’er er at stilen din blir noe kort, og det er noen graverende feil der i forhold til samsvar mellom subjekt og verbal. Dette må du rydde opp i så fort som mulig, slik at ikke de feilene følger med deg videre. Lykke til!

I tillegg fikk vi igjen den tverrfaglige prøven her om dagen, der den beste karakteren som ble gikk var 4+. Jeg fikk 4!
Jeg kan ikke klage.

Én kommentar to “Jeg er flink på skolen!”

  1. May 26.10.09 kl. 10:50 #

    Så flink du var :D Dette skal du være veldig stolt av :) Stå på jente :D

Legg igjen en kommentar

