Jeg skal klippe meg.

22 Oct

Jeg skal klippe meg, og trenger litt forslag og meninger om hvordan jeg skal se ut på håret de neste ukene/månedene/året?

hairstyle Spring 2009
Dette er slik frisyre jeg har lyst på akkurat nå.
Hva syns dere?
Har dere andre forslag?

Om dere har andre forslag kan dere legge inn link til bilde på kommentaren, eller gi en god beskrivelse så vil jeg sjekke det ut.
Trenger sårt noen forslag til forandringer.

7 kommentar to “Jeg skal klippe meg.”

  1. Terese et Tustehue 22.10.09 kl. 10:26 #

    Jeg likte det!
    Go for it!

  2. pappa 22.10.09 kl. 12:28 #


    Her har du et forslag som jeg synes er kjempe bra :-)

  3. granatmuffin 22.10.09 kl. 12:35 #

    Du mener det ja? Akkurat den frisyren vil nok si at er utelukket. Da vil jeg ha mindre hår på hodet enn både deg og CC.

  4. mamma 22.10.09 kl. 12:39 #

    Vet ikke helt hvordan du burde klippe deg men tror du skal satse på å beholde en del av luggen men kansje ikke så mye som hun på bilde :-) du var kjempe fin sist du klippet det kort bak da.

  5. lolfag aka assrape:P 22.10.09 kl. 13:03 #

    lise? du vet vel, at ansiktet følger ikke med frisøren sant?:P haha. tuller bare.. låve muffinesen mine

  6. Birgit 22.10.09 kl. 15:06 #

    Syns du skal gå tilbake til å være blondine (og være det for resten av livet), og så burde du prøve deg på bob. Det kunne blitt søtt på deg. En litt lang bob da.
    :)

  7. Rita 22.10.09 kl. 20:32 #

    Hmm, syns du e fin på håret som du e nå : ) Men forandring fryde, å den sveisen på bildet va jo utrolig nice ; D

Legg igjen en kommentar

