Sleepwalker.

21 Oct

Som tidligere nevnt er apetitten min på søvn helt enorm for tiden. Jeg sovner over alt.
Natt til mandag tok jeg til og med meg selv i å gå i søvne. Jeg våknet da jeg sto i andre enden av rommet å hadde slått på lyset. Med et vagt minne om at jeg satt på poffen da jeg reiste meg, satte jeg med ned i senga å så på klokka. Den var halv 3 på natten, så jeg slo av lyset igjen og trippet tilbake til sengen og under dyna. Samme natten våknet jeg opptil flere ganger i panikk, men sovnet igjen. Jeg sover visst bedre om dagen enn om natten.
Læreren min mener at det er en psykisk reaksjon på tingene som skjer i livet mitt akkurat nå, og jeg velger å tro på henne siden jeg ikke ser noen annen forklaring på problemet.

Nå er jeg hvertfall kjempetrøtt og er klar for senga, IGJEN.
Smurfs_Picture_Sleepwalker_Smurf

Forresten, når det kommer til alfabetbloggen, kan jeg ikke lenger garantere for at det kommer en ny bokstav hver dag Ettersom jeg ikke alltid finner tid til å blogge siden jeg sover støtt.

Én kommentar to “Sleepwalker.”

  1. Birgit 21.10.09 kl. 01:13 #

    Kan jo være en reaksjon på det nye rommet ditt også?
    Det høres skummelt ut å våkne opp en annen plass en i senga si.
    Jeg legger meg også nå. God natt.

Legg igjen en kommentar

