Brystkreft!

20 Oct

imgCancerSymptoms

Bli kjent med brystene dine, slik at du kan oppdage det før det er for sent!

4 kommentar to “Brystkreft!”

  1. Birgit 20.10.09 kl. 12:00 #

    Jeg har aldri sjansen til å ta meg på puppene uten at det ser ut som jeg koser meg selv. Har du forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet?

  2. granatmuffin 20.10.09 kl. 12:04 #

    Da forslår jeg at du gjør det på badet etter at du har dusjet, med låst dør selvfølgelig :)

  3. Birgit 20.10.09 kl. 14:33 #

    Bør jeg gjøre det ofte? Jeg har ikke anledning til å gjøre det hver dag.
    Hvor ofte gjør du det?

  4. granatmuffin 20.10.09 kl. 18:50 #

    Man bør gjøre det ca en gang i måneden. Da er du sikker.

Legg igjen en kommentar

