Er han virkelig morsom?

19 Oct

Jeg har rigget Kristian_Valen_Geir_238459mmeg forran Tv’n for å se på det nye programmet til Kristian Valen på TvNorge, som jeg enda ikke har sett. Men jeg må si at jeg er skuffet. Enten har jeg forandret humor totalt, ellers så har jeg bare aldri helt fatta hva humor egentlig er. For jeg må helt ærlig innrømmet at jeg ikke finner ham morsom lengre. Eneste gangene jeg faktisk ler av den mannen er når jeg hører hans mere «seriøse» sanger, som jeg rett og slett ikke klarer å se på som seriøse siden faktisk talt er Valen som synger.
Hva syns du? Syns du han er underholdende og morsom?

Én kommentar to “Er han virkelig morsom?”

  1. Birgit 20.10.09 kl. 11:59 #

    JEG HATER KRISTIAN VALEN!

Legg igjen en kommentar

