Dagens bokstav; K.

19 Oct

kiwi
Min K står for Kiwi,
fordi jeg egentlig syntes at Kiwi er utrolig godt, men nå har legen min sagt at jeg er allergisk, og har gitt meg forbud mot å spise det.

kjoler
Min K står for kjoler,
fordi jeg elsker pene kjoler!

kjærlighet
Min K står for Kjærlighet,
fordi jeg tror på kjærlighet, og fordi jeg vet at jeg har kjærlighet i livet mitt på flere måter.

kong torius
Min K står for Kong Torius,
fordi han er tøffere enn de fleste, og fordi jeg har jobbet på skuta hans hver sommer så lenge jeg kan huske!

Krakow
Min K står for Krakow,
fordi jeg har vært i Krakow, og jeg har vært på akkurat denne markedsplassen.

kvitteringer
Min K står for Kvitteringer,
fordi jeg ikke kan fordra dem. De er bare til bry. For det første er det unødvendig søppel som ligger å flyter, og for det andre er det alt for enkelt å finne ut hvor mye for mye du har brukt på shopping.

Hva står din K for?

4 kommentar to “Dagens bokstav; K.”

  1. Solveig 19.10.09 kl. 20:11 #

    gøy! min K står for KLEM. hva er vel mer hyggelig enn en ordentlig god klem?

  2. yoppo 19.10.09 kl. 20:27 #

    Min K står også for Kjærlighet.
    Fordi det er det vakreste og mest fantastiske som fins. Også fins den i så utallige former.
    Kjærighet til kjæresten
    Kjærlighet til famile
    og ikke minst: Kjærlighet til venne!!

  3. Birgit 20.10.09 kl. 12:06 #

    Jeg syns det er trist at du ikke kan spise KIWI. Selv har jeg aldri hatt sansen for frukt, det er nok ingen hemmelighet. Men så sent som i høstferien tok jeg en sjanse og smakte på en KIWI, og jeg simpelthen elsket det. Og jeg har spist mange KIWIer etter det.
    Derfor står også min K for KIWI.
    Men K står også for
    KRAMPE, for jeg aldri får det, men når jeg først får det er det koselig å vite at lemmene mine lever.
    KAKAO, fordi en snilling kom inn til oss på avdelinga og lagde kakao mens vi så Indiana Jones. (tipper kakao også er på din K, du bare glemte den)

  4. Karoline 26.10.09 kl. 10:36 #

    K for Karo!!!

Legg igjen en kommentar

