Jeg har rett og slett ikke tid

18 Oct

Denn helgen har jeg vært så dyrisk trøtt at jeg ikke har helt visst hvor jeg skal gjøre av meg.
Fredag kveld, lørdag morgen, lørdag kveld og søndag morgen var jeg på jobb. Det vil jeg si at er det eneste fornuftige jeg har gjort hele helgen! Fredag morgen sov jeg halve dagen, og sovna med en gang jeg kom hjem. Lørdag sov jeg noen timer midt på dagen, og sovna igjen mend jeg og Adina så film på kvelden. Og i dag morges sov jeg noen timer etter jobb. Nå har jeg vært våken i ca 5 timer og senga skriker til meg igjen, men jeg har ikke tid til å være trøtt!
Jeg har en hel masse ting jeg skal se på tv!
Blanke Ark (r), 17.10
Crocodile Dundee, 18.00
Robinson Ekspedisjonen, 20.00
Blanke Ark, 21.30

Ja, jeg har latt meg selv bli avhengig av Robinson! Det plager meg litt at det skal være så forbaska spennende å ser på!
Robinson_bur2_inni_1152309a

og faktisk, mens jeg lette etter et bilde fra den norske robinson ekspedisjonen, ramlet jeg over et meget spesiellt bilde fra den danske ekspedisjonen, der de fikk valget mellom å løpe nakne eller spise levende larver.
Den ene personen som valgte å ikke løpe, ble sendt hjem. Og de som løp med bokser, måtte gjennom en ny konkuranse hvor en av dem ble sendt hjem. Tenk om den norske robinson kunne være like syk!?

1241962593907_810

Legg igjen en kommentar

