Jeg er skuffet!

16 Oct

Dette er for dårlig folkens!
Jeg har mellom 20 og 40 besøkende på bloggen min hver dag, og ingen av dere svarer på innleggene.
Har dere virkelig ingenting på noen av bokstavene i alfabetet som betyr noe for dere? Ikke i det hele tatt?

5 kommentar to “Jeg er skuffet!”

  1. Adina 17.10.09 kl. 09:12 #

    Alfabetblogg er kjeeedelig:) Men det er gøy å se hva du skriver.

  2. Birgit 18.10.09 kl. 20:06 #

    Riiight. Adina, du vet ingenting. Dette er en fin måte å få repetert alfabetet på en ny og spennende måte. Noe du kan ha bruk for, JHONNY!
    Hore.

  3. Rita 18.10.09 kl. 21:03 #

    He ikkje forstått meininga med det :P Hadde æk forstått det for ei stund sidan hadde æk hatt masse å skrive ;)

  4. Birgit 20.10.09 kl. 12:07 #

    Lise, som du sikkert forstår så har jeg påtatt meg oppgaven å glede deg og din blogg. :) Skal prøve å få kommentert så ofte jeg kan, men grunnet lite aktivitet på pcen kan jeg ikke love noe.

  5. granatmuffin 20.10.09 kl. 12:08 #

    Det høres bra ut Birgit, jeg setter pris på det :)

Legg igjen en kommentar

