Dagens bokstav; J.

16 Oct

jeremy sumpter
Min J står for Jeremy Sumpter i rollen som Peter Pan,
fordi han var virkelig sjarmerende.

john scau
Min J står for John Scau,
fordi av alle komikere, er denne mannen den mest geniale av dem alle. Da jeg var på psykisk helse foredrag i fjord, dukket denne mannen opp med et lite show. jeg lo så jeg grein, tårene sprutet ukontrollert i 45 minutter mens han sto på scenen.

johnny_depp
Min J står for Johnny Depp,
fordi han er en av mine favoritter.

jordbær
Min J står for Jordbær,
fordi det smaker herlig, og det gjør sommeren perfekt.

jul
Min J står for Jul,
fordi den nærmer seg med stormskritt, og jeg gleder meg.

Hva står din J for?

Legg igjen en kommentar

