Dagens bokstav; I.

15 Oct

interail
Min I står for Interail,
fordi jeg en dag skal dra ut i verden og sjekke den ut.

ipod
Min I står for Ipod,
fordi jeg ikke klart meg uten Ipoden min.

irland
Min I står for Irland (bildet; Trim Castle)
Fordi jeg har besøkt landet, og slottet på bildet, og jeg syntes at det var nydelig!

isbjørn
Min I står for Isbjørner,
fordi jeg syntes at de er noen fantastisk vakre skapninger.

iskrem
Min I står for Iskrem,
rett og slett fordi jeg er alt for gla i Is.

Hva står din I for?

Legg igjen en kommentar

