Dagens bokstav; H.

14 Oct

HeathLedger
Min H står for Heath Ledger,
rett og slett fordi han var utrolig kjekk, og desverre ikke lever lengre.

hengekøye
Min H står for Hengekøye,
fordi det er utrolig herlig å ligge i en varm sommerdag.

henry 8
Min H står for Henry VIII,
fordi han var en utrolig spennende mann, og fordi jeg elsker serien om ham som gikk på nrk1.

hest
Min H står for Hest,
fordi hest fremdeles er en veldig stor del av livet mitt.

høsten
Min H står for Høst,
fordi høsten byr på mange pene farger.

hårbøyle
Min H står for Hårpynt,
fordi jeg syntes at det er søtt, og at det gir pene antrekk et pent særpreg.

Hva står din H for?

Én kommentar to “Dagens bokstav; H.”

  1. Birgit 14.10.09 kl. 23:45 #

    Min H står for..
    Men H’en står også for harddisk (som har reddet meg mang en sykedag), Hovland (som i Ragnar), Hestopesto (slik som du) og hagen vår som har gode epler på høsten.

Legg igjen en kommentar

