Dagens bokstav; G.

13 Oct

Fabric-Muffin-Selection-by-Haba_0_0_11XH5
Min G står for Granatmuffin.wordpress.com,
fordi det faktisk er navnet på bloggen min.

glitter
Min G står for Glitter,
fordi alt som glitrer er spennende.

godteri
Min G står for Godteri,
fordi som alle andre, er jeg ganske avhengig.

Graviditet
Min G står for Graviditet,
fordi jeg syntes at det er en utrolig vakker ting.

greys-anatomy
Min G står for Greys Anatomy,
fordi det er den serien jeg virkelig elsker. Jeg gleder meg til hver tirsdag, og jeg smugtitter på episodene i forkant.

guinness
Min G står for Guinness,
fordi jeg smakte det da vi var i Irland.

Legg igjen en kommentar

