Ikea

12 Oct

I morgen tidlig drar jeg og pappa inn til stavanger. Han skal en tur på jobb, og jeg skal på Ikea :)
Målet for dagen er å få med meg en bokhylle hjem, og muligens litt ekstra saker til rommet mitt.
Så nå får vi bare se hve jeg ender opp med.
Her er bokhylla:

0092703_PE229404_S4

Ettersom jeg kommer hjem med bokhylla i morgen, og jeg derfor kan sette tingene på plass, så regner jeg med at rommet blir helt ferdig i løpet av morgendagen eller onsdag. Da skal jeg få lagt ut noen bilder slik at dere nyskjerrige menneskene skal få sett.

I dag har jeg også fått sett min aller første film der nede i min nye røde sofa sammen med Terese.
‘ A confession of a shopaholic’. Vi lo litt innimellom.
Terese har allerede tatt seg den friheten av å legge ut noen bilder av rommet mitt, så her får dere også se.
Det er ikke helt ferdig enda, men det meste er på plass.

459860-8-1255381917847
459860-8-1255382030680

2 kommentar to “Ikea”

  1. Adina 13.10.09 kl. 09:22 #

    Hmm, mest imponert er jeg a den forstyrrende smale senga di! :P Så du tar fri fra skolen idag og stikker til Stavanger?

  2. granatmuffin 13.10.09 kl. 15:49 #

    Den senga er ikke smal, det er den jeg har oppe som er smal. Jeg tok meg faktisk ikke fri, jeg hadde fri fra skolen i dag. Vi hadde ikke lærer så vi fikk bli hjemme :)

Legg igjen en kommentar

