Den kommende uka.

12 Oct

Denne uka blir knall vil jeg tro.
mandag: skole. -> gjøre studieoppgaven, skrape rommet for ting.
Tirsdag: fri. (studiedag) –> skrape rommet for ting.
Onsdag: praksis.  –> Få i stand rommet.
Torsdag: Skole. (temadag), –> filmkveld.
Fredag: fri. –> Jobb.
Lørdag: –> Jobb.
Søndag: –> jobb, slækkedag  med Adina.

Dette er mine nåværende planer for denne uka, og jeg er sikker på at den vil gå kjempefort. Av en aller annen grunn går jeg også rundt med en følelse av at det er siste uka før en ferie. Selv om det ikke er det, så liker jeg tanken.

I går hadde jeg laks til middag. Før middagen hadde jeg og Birgit en diskusjon om at bilder ALLTID blir bedre når det er en fisk med på bildet. Så, hva syns dere? Ble bildet bra med laksen på?

11102009421

2 kommentar to “Den kommende uka.”

  1. Birgit 12.10.09 kl. 09:26 #

    Der ser du! Det bildet ville vært helt average, hadde det ikke vært for den fantastiske FISKEN. :D

  2. Adina 12.10.09 kl. 18:31 #

    Hmm, jeg ser dette bildet og får lyst på fisk.. Og deg. Men helst laks med poteter og smørsaus for jeg er veldig sulten akkurat nå.

Legg igjen en kommentar

