Tilbake til skolebenken.

9 Oct

Etter tre deilige dager med praksis er vi tilbake til skolebenken. Vi har nå startet dagen med Engelsk, og Victorian Age.
Det er virkelig slitsomt. Jeg er så trøtt og sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er iskaldt i klasserommet og forelesningen kunne vært litt mere spennende. Dette blir en lang dag!

Én kommentar to “Tilbake til skolebenken.”

  1. Adina 09.10.09 kl. 10:15 #

    Aww, jeg elsker the victorian age, vi har også hatt om denslag. Men the Elisabethan age er mye koseligere:) Håper du får en fin skoledag videre!

Legg igjen en kommentar

