Utfordring.

8 Oct

Jeg ble utfordret av Marit

1. skriv 10 ting som ingen vet om deg.
2. legg ut 1 bilde som er 1 av dine beste minner. fortell om det.
3. legg også ut et bilde du liker. fortell hvorfor.
4. også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.
5. så utfordrer du 5 til.

1. Ti ting ingen vet om meg:
1. Jeg foretrekker tegnefilmer på norsk fremfor engelsk.
2. Jeg må ta å røre på ting som fanger interessen min, om ikke tenker jeg på det resten av dagen.
3. Jeg gikk ned nesten 10 kg på rundt en uke i jula 2008.
4. Jeg er veldig sentimental, og gråter av nesten alle filmer jeg ser.
5. Jeg har 3 mareritt fra barndommen som jeg aldrig glemmer.
6. Jeg analyserer nesten alt jeg sier inne i hodet mitt.
8. Jeg liker ikke å lese bøker.
9. Jeg hisser meg lett opp over små bagateller.
10. Jeg har et ekstremt bra forhold til foreldrene mine.

2. Et Minne.
Bilde 169
(Hannah, Lovise, Terese, Amina, meg og jeanette)
Dette bildet er tatt fra polenturen 2006.
Det er en tur jeg aldri kommer til å glemme. Jeg var på tur med alle mine beste venninner, og livet var herlig!

3. Et bilde jeg liker.
GetAttachment5.aspx
Bildet er tatt under på flukt på lista.
Jeg er grensevakt og tvinger her en konfirmant å ta 50 pushups, mens både gruppa hans og jeg teller høyt.
Bildet er tatt i mekmørket, og drittsekken var tøff nok i tryne til å spørre om grandiosa. Han er helt utslitt, og jeg har virkelig overtaket!

3. Et bilde jeg IKKE liker.

lise_er_s_t_n_r_hun_eter_sjokolade
Bildet er tatt av kim Stian mens jeg spiser sjokolade.
Bildet taler for seg, så jeg behøver vel ikke fortelle hvorfor jeg ikke liker det.

4. jeg utfordrer:
tustehue.blogg.no
krypdyr.blogg.no
masvaroma.blogspot.com
kathrine92.blogg.no
lithinium.blogg.no

3 kommentar to “Utfordring.”

  1. Terese et Tustehue 08.10.09 kl. 22:24 #

    jeg tok utfordringen :)

  2. Anita 09.10.09 kl. 00:03 #

    Ai hæve ålso dåne may djuty 8)

  3. BarskeKim 10.10.09 kl. 13:46 #

    Det bildet av deg med sjokoladen er jo såååå sexy<3

Legg igjen en kommentar

