Dagens bokstav; D.

8 Oct

dagboken
Min D står for Dagboken ( The Notebook),
fordi filmen er fantastisk. Jeg elsker den på alle slags mulige måter!

dagfinn lyngbø
Min D står for Dagfinn Lyngbø,
fordi av alle de sære bergenserne, har vi noen som stikker seg ut som enda særere. Denne geniale mannen er absolutt en av dem.

dalmatiner
Min D står for Dalmatinere,
fordi de er søte, og fordi 101 dalmatinere var en av mine favoritter.

Disney
Min D står for Disney.
Fordi jeg simpelten elsker Disney filmer<3

dr-house
Min D står for Dr House,
har man sett serien, så skjønner man hvorfor han er min D.

dublin
Min D står for Dublin,
fordi jeg var der for en måned siden, og jeg likte byen :)

dukkehus
Min D står for Dukkehus,
fordi jeg alltid har ønsket meg et slikt vakkert dukkehus.

Legg igjen en kommentar

