Dagens bokstav ; C.

7 Oct

captain_jack_sparrow
Min C står for Captain Jack Sparrow,
fordi han er helt konge!

chihuahua
Min C står for Chihuahua,
fordi de er kjempesmå, og kjempesøte. Jeg skal ha en slik en vakker dag.
Christoffer
Min C står for Christoffer,
fordi han er den aller beste lillebroren i hele verden!

converse
Min C står for Converse,
fordi skoene er megatøffe!

cork
Min C står for Cork,
fordi jeg var der i høljeregnet da vi var i Irland.

cupcakes
Min C står for Cupcakes,
fordi de rett og slett både fargerike og søte.

Hva står din C for?

Én kommentar to “Dagens bokstav ; C.”

  1. Marit 08.10.09 kl. 17:49 #

    Du er blitt utfordret. Sjekk bloggen min :)

Legg igjen en kommentar

