Dagens bokstav; B.

6 Oct

balonger
Min B står for Balonger,
fordi de er meget underholdende, og pene å se på.

barbie
Min B står for Barbie,
fordi jeg elsket henne da jeg var yngre.

birgit
Min B står for Birgit,
fordi hun er den mest geniale personen jeg kjenner, og fordi hun har vært bestevenninna mi siden tidenes morgen.

Bobler
Min B står for bobler,
fordi de er sjarmerende.

brita
Min B står for Brita Wallevik,
fordi hun hadde en nydelig stemme, og fordi jeg fremdeles elsker kasetten hennes.

brownie
Min B står for brownie,
fordi jeg lager alt for mye av det, og fordi jeg kan oppskriften i hodet,

bunad
Min B står for bunad,
fordi jeg syntes at det er det peneste plagget i verden.
(barnebilde av lillebroren min og jeg)

buss
Min B står for buss,
fordi jeg tar bussen til skolen hver dag.

Hva står din B for?

Legg igjen en kommentar

