London.

5 Oct

Jeg går nå snart inn i en ekstrem sparingsperiode. Etter helgen blir det bom stopp på pengebruken min, ikke unødvendig flatfyll og ingen snus. Jeg og bestevenninnen min har nemmelig bestemt oss for å ut å reise. Vi skal til London!! Jeg kjenner det på hele kroppen at jeg gleder meg, men det gjør desverre ikke pengeboka mi. Derfor må jeg klare å kontrollere pengebruken min litt bedre fremover.
Jeg har nemmelig vært litt nedfor i det siste. I ferien var to av venninnene mine der nede, og en dag kom mamma og pappa hjem å fortalte at de skulle til London med jobben til Pappa, men fikk jeg være med? Nei!
Så nå drar vi på jentetur helt alene istede. Det blir kanonbra!

1000px-London_Thames_Sunset_panorama_-_Feb_2008

Én kommentar to “London.”

  1. Terese et Tustehue 06.10.09 kl. 10:48 #

    Jeg gleder meg noe helt sykt! :D

Legg igjen en kommentar

